Armer

ArmerØvelser

Benkpress med omvendt grep

http://www.youtube.com/watch?v=mDLQGZlE6S8 Benkpress med omvendt grep er en tricepsøvelse. Som du forstår blir det umulig med vanlig grep for benkpress. Stanga
ArmerØvelser

Dragcurl med EZ-stang

http://www.youtube.com/watch?v=jF2uvwA21Yk En kombinasjon av vanlig bicepscurl/cheat curl og den klassiske dragcurl. Bruk en EZ eller curlstang med middels bredt grep.
ArmerØvelser

JM-press

http://www.youtube.com/watch?v=vMfxVd95UnI Bruk manualer og nøytralt (hammer) grep med tomlene mot deg, dette er bedre for albuene og håndleddene. Senk manualene
ArmerØvelser

Enarms Hammercurl

http://www.youtube.com/watch?v=Fq9T9VA4nqs En komplett øvelse for både brachialis, brachioradialis og biceps med lavere skaderisiko fordi både håndledd, albue og arm beveges
ArmerBrystØvelser

Triangel Pushups Pluss

http://www.youtube.com/watch?v=eVS7d2eqGC4 Studier viser at et smalt grep øker aktiveringen av musklene i bryst og armer (triceps), så sett tomler og
ArmerBrystØvelser

Triangel Pushups

http://www.youtube.com/watch?v=YGXB5VCoN6E En ny studie viser større aktivering av både triceps og pectoralis med smalt grep på pushups. Tomler og pekefingre
ArmerØvelser

Enarms kabelcurl m/ albuen bak

http://www.youtube.com/watch?v=BjqrGRc0VyI En bedre øvelse enn å sitte på skråbenk, du unngår å overstrekke skulderen og bicepsfestet. Hold i enden av